فرق محصولات اصل با تقلبی ومحصولات امایزد
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 84753
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


فناوری ترکیبی AMizedTM

فناوری ترکیبی
AMizedTM  يك نوع انرژی ارتعاشی حياتي (زيست نيرو) است. این انرژی شفابخش است که از آن می توانیم براي ایجاد تعادل در جريان انرژي بدن استفاده کنیم و در همه ی جنبه هاي جسمي، فيزيكي، احساسی و روحی  در بدن تعادل ایجاد کنیم.
اين فناوري نوعي رزونانس طبيعي و ماندگار به نام AMizedTM ايجاد ميكند كه كاملا همراستا با فركانسهاي طبيعي خود بدن مي باشد.

این انرژی در يك پريود زماني به سمت نقاطي از بدن كه بيشترين نياز را به آن دارد سوق داده می شود تا به نوسازی سلولها کمک كرده و نشاط داخلي بدن را افزایش دهد. اين فناوري از اصول فیزیک کوانتوم  برای ایجاد اين رزونانس كه منجر به پاكسازي، تجديد قوا و سرزندگي سلول هاي بدن ميشود استفاده مي كند.

                               

ازمایشات

 

8ساعت بعداز قرارگرفتن در فضای باز

  سلول خونی بعد از 8 ساعت

  سلولهای خونی بعد از 8 ساعت در مجاورت انرژی امایزد فیوژن

 

                                       مولکولهای خونی بعد از 8ساعت قرار گرفتن در فضای باز ودر مجاورت انرژیامایزد فیوژن

انرژی یک سلول بعد و قبل از استفاده از فناوری امایزد فیوژن

انرژی یک سلول قبل وبعداز استفاده از امایزد فیوژن

 
       
سبک تغذیه ما ایرانی‌ها دارد بلای جانمان می‌شود، ایرانی‌ها روز به روز چاق‌تر می‌شوند، میانگین سن ابتلا به سرطان در کشور به‌شدت پایین آمده است، هر روز بر تعداد سکته‌های قلبی و مغزی در کشور افزوده می‌شود، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور آکنده از انبوه بیمارانی است که به واسطه درد و مرض‌های متعدد و رنگارنگ راهی اینگونه مراکز شده‌اند.

به راستی چرا با چنین وضعیتی مواجه هستیم؟ ریشه مشکل در کجاست؟

آن طور که متخصصان امر می‌گویند ریشه این مشکلات در تغییر سبک تغذیه ایرانیان است؛ فراموشی سبک تغذیه سنتی ایران، رخت بربستن برخی اقلام مواد غذایی از سفره‌های ایرانیان، تغییر ذائقه مردم و روی آوردن به فست‌فودها و غذاهای صنعتی به جای سنتی.

فکر می‌کنید مرغ و گوشتی که می‌خوریم چگونه تولید شده است؟ مرغی که میانگین زمانی عمر آن از بیرون آمدن از تخم تا سر بریده‌شدن در کشتارگاه 42 روز است با کدام سیستم تغذیه‌ای رشد کرده است؟ آیا فکر نمی‌کنید انبوه هورمون‌هایی که در مرغداری‌ها مصرف می‌شود از بدن‌های من و شما سر درمی‌آورد؟ فست‌فودها و نوشابه‌ها چه؟ چرا ایرانی‌ها نوشابه‌خور‌ترین ملت دنیا شده‌اند؛ نوشابه‌هایی که حالا مشخص شده دوز اندکی از مواد سرطان‌زا درون آنها به اثبات رسیده است؟

سوسیس و کالباس‌ها و همبرگرهایی که ازامعا و احشاء گاو و گوسفند و آشغال گوشت‌های کشتارگاه‌ها تهیه شده است با شکل جدیدی بسته بندی شده و به خورد من و شما داده می‌شود. عن‌قریب است رکورد پیتزاخور‌ترین ملت دنیا را نیز به دست آوریم. آخرین باری که آبگوشت نوش‌جان کردید را به خاطر دارید؟ هفته‌ای چندبار پلو و چلو می‌خورید؟ در برابر چقدر تحرک دارید؟ آیا مسیر نانوایی تا منزل را هم با خودرو طی می‌کنید؟ آیا اصلی‌ترین وعده غذایی شما شام است؟ همان شامی که در ضرب‌المثل‌ها می‌گوییم به دشمن بده، ناهار را با دوست میل کن و صبحانه را به تنهایی نوش‌جان کن!

چرا این همه از مواد غذایی کنسروی و غذاهای آماده استفاده می‌کنیم؟ چرا حتی خورشت قیمه و قورمه سبزی و مرغ را نیز به‌صورت بسته بندی و آماده از بقالی تهیه می‌کنیم؟ آیا جز این است که در همه این بسته‌های شیک و رنگ و لعاب‌دار از مواد نگهدارنده‌ای استفاده شده که برای سلامت انسان مانند سم است و سرطان‌زا بودن آن به اثبات رسیده است؟

چرا مزارع میوه و سبزی و صیفی‌جات را با آب فاضلاب آبیاری می‌کنیم؟ چرا میزان مصرف کود و سم در سیستم کشاورزی ما بیداد می‌کند و بزرگ‌ترین قلم مصرفی کشاورزان ما در روستاها سم و کود است؟ آیا جز این است که سموم و کودهای شیمیایی که از مجتمع‌های پتروشیمی خارج می‌شود مستقیما وارد بدن‌های من و شما می‌شود؟

اینها واقعیت‌های پیرامون زندگی ماست و گاهی اوقات ممکن است رابطه میان افزایش مصرف کود شیمیایی در کشور و افزایش تعداد بیماران سرطانی بستری‌شده در تخت‌های بیمارستانی را به درستی متوجه نشویم. ممکن است لحظه‌ای که وارد فروشگاه فراورده‌های پروتئینی می‌شویم متوجه نباشیم که غذایی را که با سختی و قیمت گزاف تهیه می‌کنیم چگونه تهیه‌شده و چگونه به دست ما رسیده است اما واقعیت این است که کاهش میزان سلامت جامعه با واقعیت‌هایی که بیان شد ارتباط تنگاتنگ دارد.در حالی که دنیا دارد از صنعت فست‌فود و غذای صنعتی بازگشت می‌کند به آهسته خوری و غذاهای سنتی و ارگانیک و طبیعی، ما داریم تازه راهی را که آنها چند دهه پیش پیمودند، چشم بسته می‌پیماییم.

 هشدارهای نهادها و مسئولان دلسوز نیز راه به جایی نمی برد چرا که در حل این مشکل هم مردم نقش دارند و هم مسئولان و یک دست صدا ندارد . محصولات ارگانیک و طبیعی که برخی از نهادها از تولید و توزیع آن حمایت می کنند یکی از چندین راهی است که می تواند سلامت مردم را تامین کند اما مشکل اینجاست که خیلی از مردم و حتی مسئولان اسم این واژه هم به گوش‌شان نخورده است

فناوری هم‌آمیزی AMized® با کمک کردن شما برای پرورش و حمایت از توانایی طبیعی بدن‌تان برای برخورداری از یک سیستم دفاعی کاراتر به کار میرود.
          هم زمان با اینکه شما از آمیزه‌ای از خوراکی‌های مناسب و خوشمزه لذت می‌برید، به پیشرفتی چشمگیر دست می‌یابد.
گستره‌ی خوراکی‌های AMFOODTM ، فناوری انحصاری هم‌آمیزی AMized® را به کار می‌گیرد و عصری جدید در مکمل‌های غذایی را از طریق معرفی رده‌ی جدیدی از خوراکی‌های کارآمد برای دوران مدرن ما، پیشتازی می‌کند.
برای داشتن یک بدن سالم، شما باید سلول‌های سالمی داشته باشید! یک ماده‌ی طبیعی را در نظر بگیرید که می‌تواند دفاع داخلی سلول‌ها را , از طریق ‍‍‍ژن‌های دفاعی سلول فعال کند. مثال: به جای یک سطل آب برای مقابله با یک آتش‌سوزی، شما حالا یک خط‌ لوله ی نیرومند آب، درست در محل آتش‌سوزی دارید تا به طور بهینه و مؤثرتر با صدمات اساسی رادیکال‌های آزاد مبارزه کنید
تحقیقات پیشرفته‌ی علمی در سال‌های اخیر، ماده‌ای گیاهی را شناسایی کرده است که می‌تواند دقیقاً همین کار را انجام دهد- تقویت مؤثر سیستم دفاعی میلیاردها سلولی که بدن شما را می‌سازند.
این ایده که مولکول‌های خوراکی می‌توانند ژن‌های به خصوصی را در یک آستانه‌ تحریک، راه اندازی یا متوقف کنند، در علم بهداشت به نام نوتریژنومیک ها شناخته می‌شود. خوراکی‌هایی که قادرند بر ژن‌ها یا دی ان ای اثربگذارند اصطلاحاً دارای اثر اپیژنتیک هستند و در عصر جدید کشف شده اند.
ترکیب منحصر به فردی که مسئول حفاظت سلولی است، سولفورافان نامیده می‌شود. به طور کاملاً ساده، سولفورافان بیش از 200 ژن متفاوت را که سلول برای حفاظت خودش از آن‌ها استفاده می‌کند راه اندازی می کند. بخشی از این کمک ژنی، درجات پادزنگی سلول را تنظیم می‌کند، در حالی که بخش‌های دیگر، فرایندهای زهرزدایی داخل سلول را راه اندازی می‌کنند. یک پیشرفت چشمگیر و مؤثر در سلامتی انسان می باشد. این‌ها دو مسیر اصلی هستند که سلول‌های انسان از طریق آن‌ها در مقابل بیماری‌ها از خودشان حفاظت می‌کنند. در نهایت این نتیجه حاصل می‌شود که اگر ما بتوانیم سلول‌هامان را سالم نگه داریم، می‌توانیم سلامتی کل بدن‌مان را هم حفظ کنیم.
این ماده(سولفورافان) به طرزی شگفت آور در جوانه‌های کوچک کلم بروکلی , و به مقدار اندک در سبزیجات خانواده‌ی بروکلی متمرکز شده که در طول فرایند پختن از بین می‌رود. با اینکه متخصصان تغذیه مدت هاست از تأثیر بسیار بیشتر کلم بروکلی در مقایسه با هر خوراک گیاهی دیگر در سلامتی بدن ما آگاه هستند، اما تنها امروز است که ما می‌دانیم چرا این تأثیر وجود دارد.
گلوتاتیون به عنوان بخشی از سیستم دفاع سلولی، یک ترکیب پادزنگی ضروری است که سلول‌ها خودشان آن را می‌سازند. وظیفه‌ی آن «پاک کردن» رادیکال‌های آزاد و دیگر مواد سمی موجود در داخل سلول هاست. گلوتاتیون به طور مداوم سلول‌های ما را «خانه‌تکانی» می‌کند.
این تنها یکی از مکان‌هایی است که سولفورافان در آن خودنمایی می‌کند. سولفورافان ژن مورد نیاز سلول‌ها برای فعال کردن تولید گلوتاتیون را راه اندازی می‌کند و به دلیل اینکه درون معده تجزیه می‌شود، اگر به صورت خوراکی مصرف شود، برای ساختن بدن ما بسیار قابل پذیرش‌تر خواهد بود.

میوه‌های استفاده شده در پودر:
میوه‌های مرغوب کمیابی مانند آسایی، گوجی، منگوستین، نونی، آمالاکی، کامو کامو، لو هان گو و دیگر میوه‌ها در AMGenex استفاده شده است که این میوه های کمیاب، نظامی نیرومند از مواد شیمیایی گیاهی منحصر به فرد را برای کمک به حفظ سلامتی بدن ما فراهم می کنند.
گزینش مؤثر از تعدادی از بهترین عناصر جهان، در یک شکل فشرده و مناسب بسته بندی شده است که برخورداری از مزایای آن‌ها را به طور روزانه، مستقل از اینکه شما چه طور زندگی می‌کنید، از هر زمان دیگری آسان تر کرده است.
مزایای کلیدی ارائه شده:
• گلچینی از میوه‌های مرغوب و کمیاب را به عنوان منابع مواد شیمیایی گیاهی در بر می‌گیرد.

• شامل گلوکورافانین می‌شود که زیست فعال‌ترین ترکیب موجود در بروکلی است.

• باعث تولید سولفورافان می‌شود که فعالیت آنزیم‌های زهرزدای سلول را افزایش می‌دهد.

• فعالیت پادزنگی سلول را از طریق به کار انداختن تولید گلوتاتیون تقویت می‌کند.

• از سیستم‌های دفاع سلولی پشتیبانی می‌کند که با افزایش سن کارایی‌شان کاهش می‌یابد.

• (GMO)به طور طبیعی فاقد تغییرات ژنتیکی است.
بطور کلی این پودر به خاطر داشتن انتی اکسیدان و.... فراوان میتونه خیلی از مشکلات هورمونی را درمان کند.

طرز استفاده:
یک بسته ی پودر را داخل یک لیوان (4/1 لیتر) آب یا دلستر ریخته و میل کنید (ترجیحا صبح یا قبل از شروع فعالیت زیاد)، روزی یک بسته کافی است.
شما میتوانید یک بسته پودر را نهایتا به 3 قسمت تقسیم و آن را جزء به جزء مصرف کنید (مثال: اشخاصی که ورزشی را بصورت حرفه ای دنبال میکنند ، قبل و بعد از تمرین استفاده نمایند.

 

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:5 توسط نازنین |